Bekijk
Laan van Ouderzorg 2-8 | 2352 HT | Leiderdorp T: 071-5410171 | E: info@ahsanthorst.nl
Laatste nieuws
Meer blogsAlbert Heijn komt met Allerhande chatbot via Facebook Messenger
Geplaatst op 8 September 2017 om 16:57 door Gerard Rutte
152 keer gelezen
Zaandam, 6 september 2017 - De vakantie is voorbij en Nederland gaat terug naar het normale ritme. Voor veel mensen betekent dit ook de terugkeer van de dagelijkse vraag ‘Wat eten we vandaag?’. Om lekker en gezond leven voor iedereen een beetje makkelijker te maken introduceert Albert Heijn de Allerhande chatbot via Facebook Messenger.
Deze chatbot stuurt iedereen die dat wil elke dag automatisch een recept van de dag. Ook kun je zelf snel een recept naar jouw smaak vinden en al je kookvragen stellen aan de culinaire experts van Allerhande.
Recepten en hulp
Voor veel mensen is het een hele uitdaging om elke dag weer te bedenken wat ze gaan eten, waardoor ze vaak toch weer voor dezelfde recepten kiezen. Voor hen biedt de Allerhande chatbot uitkomst. De chatbot stelt je een aantal verhelderende vragen en in no time krijg je een aantal recepten. Handig, want soms heb je geen tijd om uitgebreid op zoek te gaan. Met de chatbot heb je snel een kleine selectie geschikte recepten voor handen. Als je al weet waar je zin in hebt, zoek je gemakkelijk op een ingrediënt. Je kunt de chatbot ook uitdagen door food-emoji's te sturen. Je ontvangt dan recepten met dat ingrediënt. Heb je tijdens het koken nog een vraag? Wordt je gerecht bijvoorbeeld niet gaar of mis je een cruciaal ingrediënt? De chatbot zorgt ervoor dat je persoonlijk antwoord krijgt van een culinair expert van Allerhande.
Chatbots
Een chatbot is een robot die geautomatiseerd berichten verstuurt. Chatbots worden steeds populairder bij consumenten en bedrijven. Uit recent Amerikaans onderzoek blijkt dat 25% van de Amerikanen dagelijks een chatbot gebruikt, bij millennials is dit zelfs 40%. Albert Heijn zette de afgelopen periode regelmatig nieuwe technologieën in om klanten te informeren, inspireren en te helpen. Bijvoorbeeld met de Allerhande kookhulp via WhatsApp, de productscanner met augmented reality en de Hiku. De Allerhande chatbot is hierop een mooie aanvulling. De chatbot is te vinden via Facebook Messenger-app op je mobiel: zoek op Allerhande en druk op de knop ‘aan de slag’.
Deze chatbot stuurt iedereen die dat wil elke dag automatisch een recept van de dag. Ook kun je zelf snel een recept naar jouw smaak vinden en al je kookvragen stellen aan de culinaire experts van Allerhande.
Recepten en hulp
Voor veel mensen is het een hele uitdaging om elke dag weer te bedenken wat ze gaan eten, waardoor ze vaak toch weer voor dezelfde recepten kiezen. Voor hen biedt de Allerhande chatbot uitkomst. De chatbot stelt je een aantal verhelderende vragen en in no time krijg je een aantal recepten. Handig, want soms heb je geen tijd om uitgebreid op zoek te gaan. Met de chatbot heb je snel een kleine selectie geschikte recepten voor handen. Als je al weet waar je zin in hebt, zoek je gemakkelijk op een ingrediënt. Je kunt de chatbot ook uitdagen door food-emoji's te sturen. Je ontvangt dan recepten met dat ingrediënt. Heb je tijdens het koken nog een vraag? Wordt je gerecht bijvoorbeeld niet gaar of mis je een cruciaal ingrediënt? De chatbot zorgt ervoor dat je persoonlijk antwoord krijgt van een culinair expert van Allerhande.
Chatbots
Een chatbot is een robot die geautomatiseerd berichten verstuurt. Chatbots worden steeds populairder bij consumenten en bedrijven. Uit recent Amerikaans onderzoek blijkt dat 25% van de Amerikanen dagelijks een chatbot gebruikt, bij millennials is dit zelfs 40%. Albert Heijn zette de afgelopen periode regelmatig nieuwe technologieën in om klanten te informeren, inspireren en te helpen. Bijvoorbeeld met de Allerhande kookhulp via WhatsApp, de productscanner met augmented reality en de Hiku. De Allerhande chatbot is hierop een mooie aanvulling. De chatbot is te vinden via Facebook Messenger-app op je mobiel: zoek op Allerhande en druk op de knop ‘aan de slag’.
Reageren
Andere blog berichten
- Bidfood en Albert Heijn gaan samen klein- en grootschalige zorg bedienen20 September 2017 om 17:24
- Albert Heijn komt met Allerhande chatbot via Facebook Messenger 8 September 2017 om 16:57
- Albert Heijn vernieuwt visschap19 July 2017 om 16:54
- Albert Heijn viert 130 jaar supermarktinnovatie 7 July 2017 om 15:26
- Albert Heijn introduceert nieuw assortiment exclusief voor zakelijke markt16 June 2017 om 16:10
- Consumenten kopen steeds meer voeding met duurzaamheidskeurmerk 9 June 2017 om 17:28
- Foodprijzen stijgen harder dan algemene inflatie 8 June 2017 om 11:26
- Forse groei omzet en vacatures in detailhandel 2 June 2017 om 13:17
- Minder voedselverspilling in Nederlandse huishoudens26 May 2017 om 17:59
- Kinderen stappen virtueel de ruimte in met André Kuipers12 May 2017 om 14:52