Bekijk
Laan van Ouderzorg 2-8 | 2352 HT | Leiderdorp T: 071-5410171 | E: info@ahsanthorst.nl
Laatste nieuws
Meer blogsKinderen stappen virtueel de ruimte in met André Kuipers
Geplaatst op 12 May 2017 om 14:52 door Jeroen Smit
75 keer gelezen
Albert Heijn en André Kuipers starten een landelijke spaaractie waarin kinderen spelenderwijs kennismaken met het thema ‘ruimtevaart’, met behulp van de nieuwste VR/AR-technieken.
In de spaaractie van Albert Heijn en André Kuipers staat educatie centraal. Doel is om kinderen te laten zien hoe boeiend ruimtevaart, wetenschap en techniek zijn en hoe kwetsbaar onze planeet is. Wat kunnen we zelf doen om verstandig met de aarde om te gaan? De te verzamelen ruimteplaatjes spelen in op thematieken als ‘Leven en werken in de ruimte’, ‘Wat doen astronauten’, ‘Welke rol heeft ruimtevaart in ons dagelijks leven’, ‘Een blik op onze aarde’, ‘Ons zonnestelsel’ en ‘Het heelal’.
Spaaractie met de allernieuwste VR/AR-technieken
Kinderen krijgen met VR zelf de mogelijkheid om virtueel de ruimte in te gaan met André Kuipers. Terwijl ze genieten van adembenemende uitzichten, leert André ze alles over ruimtevaart en krijgen ze het gevoel er zelf te zijn. In AR gaan kinderen samen met André Kuipers naar verschillende plekken van het zonnestelsel. Met een smartphone of tablet kunnen kinderen rond en door de verschillende ruimtebestemmingen en –objecten ‘bewegen’ en met de plaatjes creëren kinderen hun eigen universum. De nieuwste AR-technologie zorgt voor een nog rijkere ontdekkingsreis.
Vanaf 15 mei verkrijgbaar
De ruimtevaart plaatjes, het verzamelalbum, VR-brillen, plaatjes en de speciale André Kuipers flight suit zijn vanaf maandag 15 mei verkrijgbaar in alle winkels. Bij besteding van 10 euro ontvangen klanten een set met daarin 4 ruimtevaartplaatjes. In totaal zijn er 160 kaartjes met feiten en weetjes, waarvan 23 met VR/AR-belevingen. Cardboard VR-brillen zijn verkrijgbaar in de winkel voor 2,49 euro. Het verzamelalbum is verkrijgbaar voor 0,99 euro en is in de eerste week gratis bij aankoop van de bonusaanbieding op de voorkant van de folder. De AH Ruimtevaart app is vanaf 15 mei gratis te downloaden voor iOS en Android.
In de spaaractie van Albert Heijn en André Kuipers staat educatie centraal. Doel is om kinderen te laten zien hoe boeiend ruimtevaart, wetenschap en techniek zijn en hoe kwetsbaar onze planeet is. Wat kunnen we zelf doen om verstandig met de aarde om te gaan? De te verzamelen ruimteplaatjes spelen in op thematieken als ‘Leven en werken in de ruimte’, ‘Wat doen astronauten’, ‘Welke rol heeft ruimtevaart in ons dagelijks leven’, ‘Een blik op onze aarde’, ‘Ons zonnestelsel’ en ‘Het heelal’.
Spaaractie met de allernieuwste VR/AR-technieken
Kinderen krijgen met VR zelf de mogelijkheid om virtueel de ruimte in te gaan met André Kuipers. Terwijl ze genieten van adembenemende uitzichten, leert André ze alles over ruimtevaart en krijgen ze het gevoel er zelf te zijn. In AR gaan kinderen samen met André Kuipers naar verschillende plekken van het zonnestelsel. Met een smartphone of tablet kunnen kinderen rond en door de verschillende ruimtebestemmingen en –objecten ‘bewegen’ en met de plaatjes creëren kinderen hun eigen universum. De nieuwste AR-technologie zorgt voor een nog rijkere ontdekkingsreis.
Vanaf 15 mei verkrijgbaar
De ruimtevaart plaatjes, het verzamelalbum, VR-brillen, plaatjes en de speciale André Kuipers flight suit zijn vanaf maandag 15 mei verkrijgbaar in alle winkels. Bij besteding van 10 euro ontvangen klanten een set met daarin 4 ruimtevaartplaatjes. In totaal zijn er 160 kaartjes met feiten en weetjes, waarvan 23 met VR/AR-belevingen. Cardboard VR-brillen zijn verkrijgbaar in de winkel voor 2,49 euro. Het verzamelalbum is verkrijgbaar voor 0,99 euro en is in de eerste week gratis bij aankoop van de bonusaanbieding op de voorkant van de folder. De AH Ruimtevaart app is vanaf 15 mei gratis te downloaden voor iOS en Android.
Reageren
Andere blog berichten
- Bidfood en Albert Heijn gaan samen klein- en grootschalige zorg bedienen20 September 2017 om 17:24
- Albert Heijn komt met Allerhande chatbot via Facebook Messenger 8 September 2017 om 16:57
- Albert Heijn vernieuwt visschap19 July 2017 om 16:54
- Albert Heijn viert 130 jaar supermarktinnovatie 7 July 2017 om 15:26
- Albert Heijn introduceert nieuw assortiment exclusief voor zakelijke markt16 June 2017 om 16:10
- Consumenten kopen steeds meer voeding met duurzaamheidskeurmerk 9 June 2017 om 17:28
- Foodprijzen stijgen harder dan algemene inflatie 8 June 2017 om 11:26
- Forse groei omzet en vacatures in detailhandel 2 June 2017 om 13:17
- Minder voedselverspilling in Nederlandse huishoudens26 May 2017 om 17:59
- Kinderen stappen virtueel de ruimte in met André Kuipers12 May 2017 om 14:52