Bekijk
Laan van Ouderzorg 2-8 | 2352 HT | Leiderdorp T: 071-5410171 | E: info@ahsanthorst.nl
Laatste nieuws
Meer blogs‘Schoolcampus’ is terug bij Albert Heijn
Geplaatst op 5 May 2017 om 16:48 door Jeroen Smit
76 keer gelezen
Vooruitlopend op het schooljaar 2017-2018 brengen Albert Heijn en Ronald van Zetten - die met V&D Concepthouse een aantal elementen van het voormalige V&D nieuw leven inblaast - de Schoolcampus terug naar schoolgaand en studerend Nederland.
Vanaf 8 mei trapt de Schoolcampus bij AH af met de agenda's als start van het schoolartikelenseizoen 2017-2018. Vervolgens is vanaf eind juni de volledige collectie verkrijgbaar in de grootste winkels van Albert Heijn. Deze collectie bestaat uit agenda’s, kaftpapier, schriften, schrijfgerei en alle andere benodigdheden voor het nieuwe school- en collegejaar dat eind augustus begint.
Ook collectie met eigen signature
Naast de bekende merken zoals Martin Garrix, Dylan Haegens, Paul Frank, Supertrash, Pip, Playstation, Pimpelmees, Replay, is ook een collectie met eigen signature verkrijgbaar. De thema’s dit jaar zijn o.a. Fun, Candy, Rock On, Neon, Bohemian, Kraft en Pink Cloud. De Schoolcampus bij AH is hiermee de meest uitgebreide aanbieder van schoolspullen in Nederland.
Continu onderzoek voor vernieuwing
Marit van Egmond, commercieel directeur bij Albert Heijn, vindt het een logische stap: “We onderzoeken continu welke nieuwe producten en diensten we kunnen aanbieden in onze winkels. Dat doen we al 130 jaar. Uitgangspunt hiervoor is dat het producten zijn die dichtbij onze klanten staan. Een groot gedeelte van onze klanten heeft schoolgaande kinderen, gaat zelf naar school of zit in de collegebanken. We willen hen een aantrekkelijke keuze aan schoolspullen bieden."
Traditie met nieuwe insteek
Ronald van Zetten: “Schoolcampus is een waardevol concept dat erg werd gemist in 2016. Daarom zijn we verheugd te kunnen melden dat Albert Heijn en V&D Concepthouse de handen ineen hebben geslagen om deze jarenlange traditie op een nieuwe manier voort te zetten. Het is met trots dat we deze collectie kunnen presenteren in de grootste supermarkt van Nederland.”
Vanaf 8 mei trapt de Schoolcampus bij AH af met de agenda's als start van het schoolartikelenseizoen 2017-2018. Vervolgens is vanaf eind juni de volledige collectie verkrijgbaar in de grootste winkels van Albert Heijn. Deze collectie bestaat uit agenda’s, kaftpapier, schriften, schrijfgerei en alle andere benodigdheden voor het nieuwe school- en collegejaar dat eind augustus begint.
Ook collectie met eigen signature
Naast de bekende merken zoals Martin Garrix, Dylan Haegens, Paul Frank, Supertrash, Pip, Playstation, Pimpelmees, Replay, is ook een collectie met eigen signature verkrijgbaar. De thema’s dit jaar zijn o.a. Fun, Candy, Rock On, Neon, Bohemian, Kraft en Pink Cloud. De Schoolcampus bij AH is hiermee de meest uitgebreide aanbieder van schoolspullen in Nederland.
Continu onderzoek voor vernieuwing
Marit van Egmond, commercieel directeur bij Albert Heijn, vindt het een logische stap: “We onderzoeken continu welke nieuwe producten en diensten we kunnen aanbieden in onze winkels. Dat doen we al 130 jaar. Uitgangspunt hiervoor is dat het producten zijn die dichtbij onze klanten staan. Een groot gedeelte van onze klanten heeft schoolgaande kinderen, gaat zelf naar school of zit in de collegebanken. We willen hen een aantrekkelijke keuze aan schoolspullen bieden."
Traditie met nieuwe insteek
Ronald van Zetten: “Schoolcampus is een waardevol concept dat erg werd gemist in 2016. Daarom zijn we verheugd te kunnen melden dat Albert Heijn en V&D Concepthouse de handen ineen hebben geslagen om deze jarenlange traditie op een nieuwe manier voort te zetten. Het is met trots dat we deze collectie kunnen presenteren in de grootste supermarkt van Nederland.”
Reageren
Andere blog berichten
- Bidfood en Albert Heijn gaan samen klein- en grootschalige zorg bedienen20 September 2017 om 17:24
- Albert Heijn komt met Allerhande chatbot via Facebook Messenger 8 September 2017 om 16:57
- Albert Heijn vernieuwt visschap19 July 2017 om 16:54
- Albert Heijn viert 130 jaar supermarktinnovatie 7 July 2017 om 15:26
- Albert Heijn introduceert nieuw assortiment exclusief voor zakelijke markt16 June 2017 om 16:10
- Consumenten kopen steeds meer voeding met duurzaamheidskeurmerk 9 June 2017 om 17:28
- Foodprijzen stijgen harder dan algemene inflatie 8 June 2017 om 11:26
- Forse groei omzet en vacatures in detailhandel 2 June 2017 om 13:17
- Minder voedselverspilling in Nederlandse huishoudens26 May 2017 om 17:59
- Kinderen stappen virtueel de ruimte in met André Kuipers12 May 2017 om 14:52